آوا فرشته کوچولوی منآوا فرشته کوچولوی من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

آوای زندگی

آب بازی

1394/4/13 10:56
نویسنده : مامان زهرا
785 بازدید
اشتراک گذاری

آوا عاشق ظرف شستن و آب بازی و حموم رفته. یعنی جرأت ندارم یه دونه ظرف تو سینک بذارم. میگه بریم ظرف بشوریم اوناهاش ظرف داریمدلخور 

یه بار که داشتیم با هم ظرف می شستیم، دیدم آوا خانوم پایین بیا نیست، گفتم مامانی آب گناه داره، تموم میشه ها، دیگه آب نداریم ظرف بشوریم، بریم حمام...

هی از ما گفتن از آوا خانوم نشنیدن. دیدم که بیخیال نمیشه رفتم سراغ فلکه و اونو بستم خندونک

گفت عه مامان آب تموم شد...

گفتم ای وای دیدی گفتم آب تموم می شه خلاصه با ترفند و کلک آوردمش پایین

بعد که فلکه رو باز کردم با خوشحالی و ذوق فراوون گفت مامان آب روشن شدخنده

چند روز بعد گفت مامان بریم حموم، گفتم مامان تازه رفتیم آب گناه داره تموم می شه...

گفت نه آب آشپزخونه گناه داره تموم میشه آب حموم گناه نداره خندونک بغل

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای زندگی می باشد