آوا فرشته کوچولوی منآوا فرشته کوچولوی من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

آوای زندگی

پوشک تعطیل

1394/4/3 12:08
نویسنده : مامان زهرا
722 بازدید
اشتراک گذاری

توی تعطیلات خرداد آوا رو از پوشک گرفتم قبلش باهاش صحبت کردم گفتم که بزرگ شدی و دیگه از فردا پوشکت نمی کنم. هر چند که مخالفت کرد ولی من از فردا شروع کردم. چند بار هم گفت که منو پوشک کن. این 3 روز تعطیلات سختی بود خیلی اذیت شدم ولی خداروشکر بعد از این سه روز خیلی خوب شد هر دو تا دستشوییش هم می گه. فقط مشکلم شباس که بعضی از شبها خودشو خیس می کنه چند بار سعی کردم بیدارش کنم ببرمش دستشویی ولی خیلی مقاومت می کنه و گریه می کنه نمی دونم چیکار کنم....غمناک

پسندها (2)

نظرات (3)

مامانی غزل جون
4 تیر 94 10:49
سلام عزیزم خدا نی نی کوچولو رو برات حفظ کنه امروز تولد فسقلی ما غزل جون هست میشه بیای تو وبش و بهش تبریک بگی میخوام کلی پیام تبریک از طرف دوست های مهربونمو براش به یادگار بمونه ممنونم از لطف و مهربونی هات...
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم- تولدش مبارک چشم الان میام
آویسا
5 تیر 94 11:24
آخی چه دختر خوبی....اشکال نداره تا یه مدت شبها فقط شبها پوشکش کن بعد یه مدت یا بیدارت میکنه شبا یا واقعا خودشو خیس نمیکنه.سخت نگیر بهش
مامان زهرا
پاسخ
ممنون ولی بنظرم اگه شبها پوشکش کنم خیالش راحت میشه که پوشک داره شب اداریش ادامه پیدا میکنه.
شادی
10 تیر 94 16:01
سلام عزیزم. تبریک میگم. برای شب هنوز زوده. عجله نکن.
مامان زهرا
پاسخ
ممنون جدی میگی پس امیدوار باشم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای زندگی می باشد