آوا فرشته کوچولوی منآوا فرشته کوچولوی من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

آوای زندگی

جزیره کیش - اسفند 93

دومین سفر ما و اولین سفر آوا به جزیزه کیش، تقریباً اواسط اسفند بود  که به این سفر رفتیم. خیلی خوب بود. فرودگاه کیش   ساحل کیش شهر زیرزمینی کاریز   کشتی یونانی   کشتی نوید   کشتی آکواریوم محوطه هتل   پارک کنار پاساژ مروارید برای پارک دلفینها و باغ پرندگان هم بلیط گرفتیم ولی به خاطر مشکلی که توی تاریخ بلیط بود متأسفانه موفق به رفتن به اونجا نشدیم.  ...
3 تير 1394

سفر شمال (کتالم)

از هشتم تا یازدهم مهر با خونواده خودم رفتیم شمال. بعداً عمو و زن عموی آوا به ما پیوستند. با اینکه از روز اول تا آخر بارون میومد ولی خیلی خوب بود. یه تراس رو به دریا داشت که وقتی بارون خیلی شدید بود و نمی تونستیم بریم بیرون اونجا میشستیم و لذت می بردیم.     ​ اینجا مثلاً قهر کردی        ...
11 آبان 1393

سفر به همدان

روز سه شنبه 14 مرداد به همراه خونواده خودم به سمت همدان حرکت کردیم که آخر شب هم خونواده علیرضا به جمع ما پیوستند. این اولین سفر من و آوا به همدان بود. از محل کارم یه سوئیت گرفتم و تا جمعه اونجا بودیم. روز اول که بعد از خوردن جوجه کباب که توسط باباجونم درست شده بود و کمی استراحت به سمت بازار رفتیم.      روز بعد اول رفتیم گنجنامه     بعد رفتیم آرامگاه ابوعلی سینا     آرامگاه باباطاهر عریان     موزه نظری     روز سوم هم رفتيم غار عليصدر كه خيلي زيبا و جالب بود ولي به خاطر طولاني...