آوا فرشته کوچولوی منآوا فرشته کوچولوی من، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

آوای زندگی

سفر شمال (کتالم)

1393/8/11 15:49
نویسنده : مامان زهرا
726 بازدید
اشتراک گذاری

از هشتم تا یازدهم مهر با خونواده خودم رفتیم شمال. بعداً عمو و زن عموی آوا به ما پیوستند.

با اینکه از روز اول تا آخر بارون میومد ولی خیلی خوب بود. یه تراس رو به دریا داشت که وقتی بارون خیلی شدید بود و نمی تونستیم بریم بیرون اونجا میشستیم و لذت می بردیم.

 

 

اینجا مثلاً قهر کردی بوس

 

 

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

آویسا
19 آبان 93 11:20
به به همیشه به گردش و شادی
مامان زهرا
پاسخ
ممنون عزیزم
مهتاب مامان آذین
19 آبان 93 15:28
سلام به مامان آوا جونی "بالاخره شما رو زیارت کردیم خانوم .خیلی خوشحال شدم به به چه جای دنجی رفتی.خوش به حالتون بااینکه تابستونی سیر مسافرت شدم ولی با این عکسا دوباره هوس کردم .
مامان زهرا
پاسخ
سلام مهتاب جونم یکم درگیریهام زیاد شده دیگه زیاد نمیتونم بیام آره جات خالی خیلی خوب بود.
مامان کیمیا
21 آبان 93 15:49
به به چه جای خوشگلی ،چه عکسای قشنگی همیشه به گردش وشادی عزیزم
مامان زهرا
پاسخ
مرسی خاله مهربون
شادی
1 آذر 93 8:35
واااای شمال. معلومه هوا حسابی عالیه. ایشالا همیشه به خوشی و گردش. عکس هاتون هم فوق العاده است. هم آوا جون و هم مامانی.
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم شادی مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای زندگی می باشد