آوا فرشته کوچولوی منآوا فرشته کوچولوی من، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

آوای زندگی

سفر به همدان

1393/5/20 14:05
نویسنده : مامان زهرا
678 بازدید
اشتراک گذاری

روز سه شنبه 14 مرداد به همراه خونواده خودم به سمت همدان حرکت کردیم که آخر شب هم خونواده علیرضا به جمع ما پیوستند. این اولین سفر من و آوا به همدان بود. از محل کارم یه سوئیت گرفتم و تا جمعه اونجا بودیم.

روز اول که بعد از خوردن جوجه کباب که توسط باباجونم درست شده بود و کمی استراحت به سمت بازار رفتیم. 

 

 

روز بعد اول رفتیم گنجنامه

 

 

بعد رفتیم آرامگاه ابوعلی سینا

 

 

آرامگاه باباطاهر عریان

 

 

موزه نظری

 

 

روز سوم هم رفتيم غار عليصدر كه خيلي زيبا و جالب بود ولي به خاطر طولاني شدن راه آوا خيلي خسته و گرسنه شده بود و بي قرار بود.

 

 

 

آوا و گندمزار

 

 

روز آخر هم رفتيم روستاي لالجين كه مركز سفال ايرانه و خيلي سفالهاي قشنگي داشت.

 

 

و در راه برگشت ناهار به شهر پدري عليرضا يعني ساوه به خانه يكي از دوستان رفتيم و پايان سفر...

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

فریده
20 مرداد 93 14:24
همیشهههههههه به گردششششششش عزیزممممممممم
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزم
دلارام
20 مرداد 93 15:53
عزیزم بهم سر بزن اگه اومدی نظر بده تا بفهمم که اومدی
آویسا
20 مرداد 93 16:49
ان شاا... همیشه به گردش و سفر.عکسای آوا خیلی ناز شده
مامان زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری
مامان کیمیا
21 مرداد 93 1:14
به به چه عکسای خوشگلی.چه جاهای خوبی رفتین.همیشه به شادی ومسافرت عزیزم
مامان زهرا
پاسخ
جاتون خالی بود
مامان روژینا
21 مرداد 93 12:42
عزیزم همیشه به گردشامیدوارم حسابی بهتون خوش گذشته باشهمن عاشق غار علیصدرم راستی ای کاش عکسای واضح تری از خودت میذاشتی میدیدیمت دوستم
مامان زهرا
پاسخ
مرسی قربونت برم باشه حتماً میذارم
شادی
21 مرداد 93 22:08
سلام عزیزم. همیشه به سفر و گشت و گذار. همدان عالیه. ما هم دوبار رفتیم. من عاشق لالجین هستم. آوا جونم چه خوش تیپ و نازه. بوس هزارتا
مامان زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم . آره واقعاً خیلی قشنگ بود
مامان لیانا
24 مرداد 93 1:12
به به چه عکسای قشنگی ماشالا به آوا خانوم خوشگل و ناز انشالا همیشه به سفر و شادی باشید..من دانشگاه بوعلی سینا درس خوندم با دیدن عکسای سفرتون کلی خاطره برام زنده شد
مامان زهرا
پاسخ
چه جالب
مامان دلنیا
27 مرداد 93 9:06
خاله همیشه ب تفریح. الهی فدات بشم.خاله خیلی دوست دارم. به مامانی بگو یه بوس گنده از اون لپات بکنه. بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس
مامان زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم دل به دل راه داره لطف داری
مامان آنی
29 مرداد 93 7:21
همیشه به گردش آوای نازنین عکساتون فوق العاده زیبا بود من هم به همدان سفر کردم شهر زیباییه
مامان زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری
مامان بهار
31 مرداد 93 17:03
ای جونم ...همیشه به خوشی باشین انشالا ماماتش چرا خودتو استتار کردی ؟؟؟؟؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای زندگی می باشد