آوا فرشته کوچولوی منآوا فرشته کوچولوی من، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

آوای زندگی

شیرین زبونی

1393/11/19 15:27
نویسنده : مامان زهرا
521 بازدید
اشتراک گذاری

تا چند ماه پیش میگفتم کی میشه آوا حرف بزنه و شیرین زبونی کنه حالا ....

 

 

وقتی از دستش عصبانی یا ناراحت می شم می گه بلو سلکال - بلو سلکال (برو سرکار)سکوت

یه روز صبح که داشتم میرفتم سرکار بیدار شد منو با لباسهای اداره دید شروع کرد گریه کردن نلو نلو سلکال گفتم مامان بره سرکار زود بیاد گفت نه نلو گفتم برم پول بیارم برات بستنی بخرم نه نلو بستنی دالیم دلخور

دیشب داشتم از بیخوابی غش می کردم آوا خانوم تازه شیطونیش گل کرده بود می خواستم پوشک و لباساشو عوض کنم بعد بخوابیم مجبور شدم کلی از لباسش تعریف کنم تا بیاد بپوشه وقتی پیرهنشو تنش کردم یه نگاهی به خودش کرد و گفت عروس شدممممم تعجب بنده هم چرت زنان غش کردم از خنده، آوا هم از خنده های من میخندید.

 

پسندها (4)

نظرات (7)

مادر
19 بهمن 93 16:33
سلام عزیزم خسته نباشید دلخوشی همه ی مادرا همین شیرین زبونی هاست دخمل که دیگه نگو ونپرس آوا جان را ببوسید اگر وقتی برای تبادل لینک داشتید بفرمایید خوشحال میشم با نکات تربینی و .................متنوع در خدمتیم
مامان زهرا
پاسخ
سلام عزیزم قربونت برم ممنون حتماً
مامان آنیسا
19 بهمن 93 18:11
چه بامزست این جوجه کوچولو
مامان مبینا
21 بهمن 93 19:50
واااااااااااااای ک چقد شیرین زبونه این اوا جان کلی خندیدم عزیزم بووووووووووس عزیزم منم اپیدممممممممممم
شادی
25 بهمن 93 11:55
الهییییییییییی. ایشالا خوشبختی و عاقبت بخیری شو ببینی. هزار ماشالا. خانمی خصوصی هم داری.
مامان زهرا
پاسخ
مرسی شادی جون
شادی
25 بهمن 93 11:58
سلام عزیزم. خوبی؟ آوای گلم خوبه. خانمی می خواستم ازتون اجازه بگیرم برای لباس مدل کفشدوزکی آوا جون. خیلی توی نت رو جستجو کردم و از مدل لباس آوا جون واقعا خوشم اومد.
مامان زهرا
پاسخ
میام پیشت عزیزم
مامان عالمه
1 اسفند 93 20:43
سلاممممممممممممم__________#__##__# ________________#########_#____#_# ________########____________##_#_# _____##__##___ حالت چطوره؟؟؟؟ ____#_# ____##_#___#_____________________# ____#_#___#_________________##___# ____#_#__##___________#######_____# ____#__#_#_________###________##__# _____##_______###_#_____##_____#________####### _______###_______#_____###______##____##__###__# _________#______#________#___#__#____##_##خوفی##_# _________#______#_______#####___#___##_##____#__# __________#_____##____##_______#____#__#_____#__# ___________##____##__________#######___#___##__# _____________##____##_____###_____#_____###____# __________#############_####______#_________# _______##_______#______#____#_____#___________# _____##_________#______#____#_____##_________# ___##___________#_______#___###__###________# __#____________###_______###___##___#______# _##__________##___#____##____________#___## _#__________#______####______________#_## ##_________#____ ____من آپم___ _ ______# #__________#____________بدو بیا___ا ___ # _#_________#_________________ا_____# _##________#_____________________ ### ___##____##________-----------____#__ ## _____#########_____^_^________####___# ___##_________###________#####_________# __#_____#________##_#####__________######### _#___###__##_______#_____________##__________## _#__#_______##______#__________##______________## _#__#_________##____#___##____#____########__## __#_#__زود بیا_#____#_#_#___##___##________##__ _# __##_#__________#___###___####___#_ باباااااای ___#_# ___##__#________#___#________#__#_____________### ____##__##____##__#___________#__##_________## ______##__####__##______________#__##_____## ________########___________________#######
مامان عالمه
16 فروردین 94 16:24
سال نو مبارک به ما هم سر بزن
مامان زهرا
پاسخ
خیلی ممنون عزیزم سال نو شما هم مبارک چشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای زندگی می باشد