آوا فرشته کوچولوی منآوا فرشته کوچولوی من، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

آوای زندگی

شیرین زبونی های کوتاه

1394/4/13 11:21
نویسنده : مامان زهرا
683 بازدید
اشتراک گذاری

خندونک یه بار خونه مامانم داشتم ظرف میشستم اومد پیشم گفت مامان تو زحمت نکش بزار مامان اعظم زحمت بکشه.خندونک

بوسهر شب موقع خواب ازم میپرسه مامان فردا نمیری سرکار. میگم چرا مامانی باید برم. با ناراحتی میگه نروووو من دلم برات تنگ میشهبوس

خندونکحموم که می برمش یا صورتشو کرم میزنم میگه آخیش حال اومدمخندونک

بغلموقع بلند شدن یا از پله بالا رفتن میگه یا علی مدد بغل

خندونکیه روز صبح من تو اتاق خودمون خواب بودم و آوا هم تو اتاق خودش، بیدار شد صدا کرد مامان گفتم بله. گفت بیا. گفتم تو بیا. گفت نه تو بیا من حال ندارم پاشمخندونک

پسندها (1)

نظرات (2)

نقاشی
13 تیر 94 12:34
سلام! شما هم می توانید برای کودکان خود نقاشی های زیبا بکشید و به آنها نیز یاد دهید. ما در اینستاگرام به شما آموزش می دهیم چگونه با استفاده از ساده ترین حرکات نقاشی هایی زیبا و جذاب برای فرزندانتان بکشید. در کمترین زمان، نقاشی های مختلف از حیوانات، اشیاء، اشخاص، شخصیت های کارتونی و ... بکشید. از اینکه ما را در اینستاگرام فالو می کنید سپاسگزاریم. www.instagram.com/chibekesham
همراه رایانه
14 تیر 94 10:07
مرکزی پاسخگویی به سوالات رایانه ای و موبایل همراه رایانه شماره تماس : 9099070345 لطفا ادرس سایت ما را در پیوندهایتان قرار دهید تا دیگران نیز از این خدمات بهره مند شوند ادرس سایت :http://www.poshtyban.ir
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای زندگی می باشد