آوا فرشته کوچولوی منآوا فرشته کوچولوی من، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

آوای زندگی

واژه ها

1393/2/13 2:07
نویسنده : مامان زهرا
204 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم با آوا توپ بازی می کردم گفتم آوا توپ و بنداز، بنداز! سفت!

یهو دیدم آوا توپ رو ول کرد دماغشو گرفت فین کرد. (روم به دیوار)

با خودم گفتم یعنی چرا این کارو کرد!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سوالسوال

یادم افتاد وقتی سرما خورده بود تو حمام بهش گفتم آوا فین کن! سفت! بچه واژه سفت رو وابسته به واژه فین می دونه!!!!!خندونک

من چجوری باید این کلمه ها رو به آوا تفهیم کنم سکوت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بایدها و نبایدهای دوران بارداری...
13 اردیبهشت 93 23:53
9 ماه انتظار خود را شيرين کنيد مجموعه اي كامل از دانستنيهاي دوران بارداري مناسب براي تمام مادران آينده جامع ترين و كامل ترين بانك اطلاعاتي ويژه مادران همه نكات ضروري در مورد دوران شيرين بارداري را ياد بگيريد براي اولين بار در ايران به زبان فارسي نكات مهم درباره : تغذيه مادر، علائم و مشكلات خاص و راهكارهاي آن وضعيت‌هاي خوابيدن، آزمايش‌هاي در دوران بارداري كمك به پيشگيري از نقائص هنگام تولد پاسخ به سوالاتي مثل : وقتي خانمي باردار مي شود، از زماني كه مي فهمد قرار است مادر بشود، چه وظايفي بر عهده دارد؟ به چه نكاتي بيشتر بايد دقت كند تا بچه بهتري به دنيا بياورد؟ آيا عملكرد مادر در دوران بارداري در شخصيت آينده كودك تاثيري دارد يا خير؟ لطفا تا پایان صفحه مشاهده فرمایید... ما را با مرورگر فاير فاکس ببينيد و در انتها از صميم قلب سالي پر از خير و برکت را برايتان آرزومندم http://javanshop2450.mihanblog.com/
شادی
15 اردیبهشت 93 11:40
آویسا
15 اردیبهشت 93 12:06
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای زندگی می باشد