آوا فرشته کوچولوی منآوا فرشته کوچولوی من، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

آوای زندگی

امروز خیلی غصه خوردم...

1393/4/4 12:53
نویسنده : مامان زهرا
269 بازدید
اشتراک گذاری

بعضی روزها که میخوام بیام سرکار بیدار میشی انگار که حس میکنی پیشت نیستم منم مجبور میشم بهت شیر بدم تا دوباره بخوابی و یواشکی از خونه برم بیرون.

اما امروز وقتی بیدار شدی دیگه نخوابیدی اومدی دستمو گرفتی و دوباره بردی به رختخواب و بغلم کردی و شیر خوردی یه کم که خوابت برد تا بلند شدم باز چشماتو باز کردی و نذاشتی که بلند شم. حدود 40 دقیقه طول کشید که آخر سرم نخوابیدی و بلند شدی. منم که دیرم شده بود مجبور شدم علی رغم میل باطنیم از خونه بیام بیرون ...

ولی از پشت در صدای گریه هاتو می شنیدم...

به گفته بابا علیرضا (که کارش شیفتیه و بیشتر صبحها پیشته) گاهی بیدار میشی و با چشم گریون تو اتاقها دنبالم میگردی هر چی هم که بابایی میگه بیا بغل بابایی بخواب گوش نمیدی، وقتی از بودنم ناامید میشی میری یه گوشه دوباره میخوابی...

منو ببخش عزیزم خیلی دوست دارم...

پسندها (5)

نظرات (8)

آویسا
4 تیر 93 12:57
پیلوپت
4 تیر 93 13:01
به نظرم یه پیلوپت براش بخر خوشحالش کن
مامی فرزانه
4 تیر 93 14:09
عزیزم من اصلا تحمل شنیدن صدای گریه بچه ها رو ندارم حتی اگه بچه ای باشه که نشناسم میدونم چه حالی میشی. مادر یعنی صبوری دیگه.همیشه موفق باشی دوست جونی
مامان زهرا
پاسخ
قربونت برم عزیزم ممنون
فریده
4 تیر 93 14:11
سلام عزیزم من از خواننده های وبت هستم دخترت هم خیلی نازهههههههه خیلی هم باحال مینویسی
مامان زهرا
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم خوشحالم می کنی
مامان فریده
4 تیر 93 18:16
من با اجازه لینکت میکنممممم
مامان زهرا
پاسخ
خواهش می کنم عزیزم خوشحال میشم. منم لینکتون کردم
مامان روژینا
5 تیر 93 12:13
عزیزم کاملا درکت میکنموقتی این متن و خوندوم خیلی دلم گرفتمنم صبحها روژینا رو میبرم پیش مامانم اونجا میمونه تا برم سر کاروقتی می خوام برم و صدای گریشو میشنوم از خودم بدم میاد که خودمو وقف بچم نکردم. ولی با این گرفتاریها واقعا زندگی با یه شغل نمیگذره....
مامان زهرا
پاسخ
من خیلی به اینکه دیگه سرکار نرم فکر کردم ولی به قول خودت اونجور که دوست داری نمی تونی زندگی کنی. به خاطر آینده دخترامون باید تحمل کنیم عزیزم...
شادی
6 تیر 93 16:39
الهی عزیزم. فکر میکنم یکی از سخت ترین لحظه های مادر بودن همین جدایی هاست. ولی هزاران بار شکر که بچه ها سلامت هستن.
مامان زهرا
پاسخ
آره واقعاً
مامان دلنیا
17 تیر 93 14:46
الهی قربونت برم. نبینم گریه کنی.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای زندگی می باشد