آوا فرشته کوچولوی منآوا فرشته کوچولوی من، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

آوای زندگی

18 دی تولد آوا کوچولو

1392/10/13 9:35
نویسنده : مامان زهرا
255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

دیروز رفتم دکتر قرار شد یه روز دیگه به دنیا اومدنت عقب بیفته یعنی 18 دی. عیب نداره آخه هر چی بیشتر تو شکم مامانی باشی واست بهتره دختره گلم. داشتم درس می خوندم آخه یه هفته بعد از تولدت امتحانام شروع می شه ولی مگه می زاری من درس بخونم انقدر تکون می خوری که حواسم پرت می شه منم کلی ذوق می کنم. سر کلاسم همینطوری بودی همش تکون می خوردی خوب حوصلت سر می رفت دیگه دوست داشتی بازی کنی دخترم. ترم پیش همه نمره هام 20 شد بچه های دانشگاه می گفتن به خاطر اینکه دخترت بهت تقلب می رسونه. اما این ترم سر امتحانا همراهم نیستی بهم دلگرمی بدی. راستی هر وقت تکون می خوردی به بابایی می گفتم تا ببینه اما تا بابایی دستشو می ذاشت روی شکمم دیگه تکون نمی خوردی منم یه بار از تکون خوردنت فیلم گرفتم به بابایی نشون دادم بابایی وقتی دید باورش نمی شد که اینجوری تکون می خوری کلی تعجب کرد و خندید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

م
19 آذر 92 15:53
باید خیلی خیلی خیلی شیرین باشه.خدا قسمت منم بکنه که دختررر دار شم.امیدوارم تو زندگیش موفق باشه آوا خانم
الی
19 آذر 92 15:53
ey jan ame ghorbonesh bere elahiiiiiiii
محسن
19 آذر 92 15:54
انشاالله قدم آوای عزیزم پر از برکت باشد.انشاالله
فاطمه
19 آذر 92 15:54
سلام خوبین مبــــــــــــــــــــا رک باشه دختر واقعا نعمت زیبایی که خداوند هرکی که لیاغتشو داشته باشه میده. آوا جونم امیدوارم در کناره مامان بابت زندگیت پر برکتو اینده خوب داشته باشی ایشالله عاطفه زنگ بزنه به من بگه بچه خواهرم رفته امریکا برای دکتری.منم خودم دختر دارم میدونم چه ذوقی داره دختر دار شدن. اتاقشم خیلی قشنگه مثله خودش که پرنسس اتاقشه.همیشه در کنار هم خوشبخت باشید فاطمه دوست خاله جونه آوا بــــــــــــــــــــــــــــــو س
فرضعلی پور
19 آذر 92 15:56
با سلام امیدوارم، به سلامتی یک نفری بری بیمارستان و دو نفری با دلی شاد و خندان و جک های ترکی که برای دختر تعریف می کنیی برگردی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای زندگی می باشد