آوا فرشته کوچولوی منآوا فرشته کوچولوی من، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

آوای زندگی

رنگ انگشتی

1393/5/31 15:01
نویسنده : مامان زهرا
573 بازدید
اشتراک گذاری

به پیشنهاد یکی از دوستان واسه آوا رنگ انگشتی خریدم که ممنونم به خاطر این پیشنهاد، چون واقعاً  آوا خیلی خوشش اومد. روزی چند بار میاد سراغم و بهم می فهمونه که می خواد نقاشی کنه و اینکه آوا همه چیز رو می خواد مزش رو بچشه و چون روش نوشته خوراکی یکم خیالم راحت شد. البته وقتی می ذاشت دهنش جلوش رو می گرفتم ولی زیاد سختگیری نمی کردم. و به راحتی هم پاک می شه. من به آوا اجازه دادم روی دیوار حمام نقاشی کنه ولی از کاغذ الگوهای بزرگ که فرش هم کثیف نشه میشه استفاده کرد.

اینم از شاهکارهایی که آوا خانوم خلق کرده!!!!زیبا

 

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

ماهیتابه کودک
31 مرداد 93 15:08
پیشنهاد دارم با مشورت از این ماهیتابه ها بخرید بچه ها خیلی خوششون میاد
مامان بهار
31 مرداد 93 17:05
چه خوب که خوراکیه ...نمیدونستم ...رفتم تو فکرش برای بهار
مامان زهرا
پاسخ
آره خیلی خوبه حتماً امتحانش کن
آویسا
31 مرداد 93 18:34
این پست رو با آویسا میخوندیم.آویسا میگه:چرا نی نی دماغشو نقاشی کشیده؟آفرین به این مادرو دخمل هنرمند
مامان زهرا
پاسخ
آخی نازی آویسا کوچولو.
شادی
1 شهریور 93 0:34
عزیزمممممم. چقدر ملوسه این دختر. بازی با رنگها هم فوق العاده است. خوشحالم که تجربه اش کردین
مامان زهرا
پاسخ
آره خیلی خوب بود خودمم لذت بردم
مامان روژینا
1 شهریور 93 9:56
قربونش بشمپیکاسو کوچولوی خاله
مامان دلنیا
1 شهریور 93 15:19
فداااااااااااااااااااااای چشمات ماشالله
مامان زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان کیمیا
2 شهریور 93 12:35
چه جالب منم نمیدونستم خوراکیه. آواجونم حسابی نقاشی شده برای خودش.آخه نقاش های حرفه ای اینجوری سرو صورتشونو رنگی میکنن. نمیدونم چرا شکلک کار نمیکنه.خودم بوووووووووووس بووووووووووس میفرستم برای دختر هنرمند
مامان زهرا
پاسخ
آره مامانی خیلی خوبه امتحانش کن
مامان عالمه
12 شهریور 93 10:44
سلام...چطوری؟؟؟ _______________¶¶¶¶¶¶ __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶ ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶ ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶ __¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤ __¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¤I T.’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤’¤¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶____ ¶¶¶¶¶’¤’¤’¤’¤’¶¶¶¶¶____ ¶¶ ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶ _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶ (♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥)¤ª˜¨¨¨¨˜ª¤(♥) آپم...بدو بیا منتظرم نذاریاااااااااا
مامان فاطمه
22 شهریور 93 21:05
وووووووای چه کار خوبی منم حتما این کارو میکنم1000ماشالله به دختر نازتون به وبلاگ پسر منم دعوت شدین خوشهال میشم به ما سر بزنین
مامان زهرا
پاسخ
حتما عزیزم
مامان ويانا
23 شهریور 93 11:41
سلام چه دختر نازی دارید این رنگ انگشتی ها را از کجا تهیه کرده اید من هم خیلی دوست دارم برای ویانا بخرم
مامان زهرا
پاسخ
میام پیشت
مریم(پرنیاوبردیا)
25 شهریور 93 20:56
عکس آخریه خیلی بامزه شده
مامان آنی
19 مهر 93 17:46
عالیه عروسک کوچولووووووو
مامان لیانا
17 آبان 93 16:34
عزیز دلم چه کیفی هم میکنه باید برای لیانا هم بگیرم شاید در و دیوار خونه از دستش یه کم در امان بمونن
مامان زهرا
پاسخ
آره عزیزم حتماً بگیر
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای زندگی می باشد