آوا فرشته کوچولوی منآوا فرشته کوچولوی من، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

آوای زندگی

پستونک

1393/2/2 23:37
نویسنده : مامان زهرا
369 بازدید
اشتراک گذاری

 چند روز پیش در فریرز رو باز کردم تا یه چیزی واسه شام درست کنم یهو دیدم آوا مثل جت اومد از در فریزر یه چیزی برداشت و در رفت. رفتم دنبالش ببینم چی برداشتهسوال دیدم خوشحال و خندون پستونک یخ زده اشو گذاشت دهنشتعجب

اون وقت بود که فهمیدم روز قبلش که در فریزرو بستم چرا انقدر خودشو به در و دیوار زد که باز کنم ولی من اعتنا نکردم نگو بچه پستونکشو گذاشته بوده تو فریزر بنده ندیدمنیشخند چه کنم که زبونتو نمی فهمم مادرخنثی

Download Babies 2

پسندها (1)

نظرات (3)

شادی
4 اردیبهشت 93 1:17
قربون حواست مامانی.
مامان بهار
6 اردیبهشت 93 20:40
اخه مامانی بیشتر به نیازای بچه توجه کن خو...
مامان محمد مهدی
7 اردیبهشت 93 16:59
الهی بمیرم برات
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای زندگی می باشد