آوا فرشته کوچولوی منآوا فرشته کوچولوی من، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

آوای زندگی

دمپایی کرمی

1392/11/23 21:00
نویسنده : مامان زهرا
423 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقتی بود که آوا پا تو کفش من، ببخشید تو دمپایی روفرشیهای من می کرد تا اینکه یکی از همکارام که در جریان بود زحمت کشید یه جفت دمپایی واسه آوای من خرید.

اول که دمپاییها رو دید کلی ذوق کرد ولی چون واسش بزرگ بود زیاد نمی تونست باهاش راه بره چند قدم میرفت یکیش درمی اومد بعد با اشاره به دمپایی میگفت هوم یعنی دراومد پام کن. اونو پاش کردم اون یکی دراومد دوباره گفت هوم گفتم چشم دوباره پاش کردم... و این داستان چند دقیقه ای ادامه داشتهیپنوتیزمکه من تقریبا داشتم از نشون دادن دمپاییها پشیمون میشدم که خوشبختانه دلشو زد و بی خیال ماجرا شد و اکنون دمپایی ها به گوشه ای افتاده اند...نیشخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان بهار
24 بهمن 92 21:19
وای خانوم خوشگله چه کفشای قشنگی. راستی وب بهار من عوض شده این ادرس جدیدشه . بهمون سر بزنید خوشحال میشیم
مامان زهرا
پاسخ
باشه عزیزم حتماً
مریم
24 بهمن 92 21:31
سلام دوسته عزیزم...... وبلاگ خیلی زیبایی دارین و همچنین دخملی ملوس و نازی..... اگه مایل بودین به ما هم سر بزنین و از تبادل لینک تون هم خبر مون کنین...... منتظر حضور گزمتون هستم...... دخملی تون از طرف من ببوسید...
مامان زهرا
پاسخ
باشه عزیزم حتماً
مامان شازده پاشا
25 بهمن 92 1:49
وااااااااااااای خداچه دختری چه دمپایی های بامزه ای داری خانم خوشگله هزارماشالاخداحفظت کنه اگه دوست داشتین به ماهم سربزنیدخوشحال میشیم
مامان زهرا
پاسخ
ممنونم عزیزم حتماً
مریم
26 بهمن 92 21:20
سلام به دوسته با وفای خودم...... مرسی از حضور زیباتون..... راستی فقط یه نکته من دختر عمه ی بچه ها هستم نه مامانی شون....... 17 سالمه و عاشق کوچولو ها....... با اجازه تون لینک تون کردم...... بازم بهمون سر بزنین ..... راستی عکسایه این پست تونم خیلی خوشگله و دوست داشتنی....... دخملی ببوسین
کبری مامان آنیتا((آنیتا عسل مامان وبابا))
28 بهمن 92 14:48
آخه عزیزم چه دمپایی های نازی مبارکت باشه
مامان روژینا
29 بهمن 92 11:58
قربون دخملی نازم بشم با اون دمپایی هاش شمام با افتخار لینک شدی گلم
شادی
4 اسفند 92 13:51
چه دمپایی خوشگلی. مبارکش باشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای زندگی می باشد