آوا فرشته کوچولوی منآوا فرشته کوچولوی من، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

آوای زندگی

آوای شیطون بلا

1392/12/21 9:25
نویسنده : مامان زهرا
255 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز رفتم خونه دیدم موهای خاله عاطفه سیخ سیخ شده رنگ به رو نداره....  به خاطر اینکه سرکار می رم آوا یا باید بره خونه مامان بزرگها یا یکی بیاد پیشش دلم نمی یاد ببرم مهد کودک هنوز کوچولوه. از قضا دیروز خاله عاطفه اومده بود پیشش....  خلاصه پرسیدم چی شده گفت دخترت امروز دیوونم کرده از بس شیطونی کرده تا در یخچال و باز کردم نفهمیدم کی یک تخم مرغ برداشت تا اومدم ازش بگیرم پرت کرد رو فرش آشپزخونه شکست...... یک پیاله شکست و.... هنوز حرفش تموم نشده بود گفتم شوخی می کنی تازه فرشو داده بودم قالیشویی الان بوی گند خونه رو برمی داره یهو قیافه عاطفه رو دیدم دلم براش سوخت آخه دیگه داشت از حال می رفتگفتم اشکال نداره فدای سرت. حالا ببین من هر روز از دست این دختر شیطون چی می کشم کار بیرون و کار خونه و آوای شیطون هم که واسه خودش پروژه ای...... 

 

چند روز پیش از بنگاه اومدن خونمونو ببینم آوا وایساد جلوی بنگاهی با حالت دعوا انقدر به طرف اه اه کرد که بنگاهی رفت و پشت سرشم نگاه نکرد.خنثی

خدا رو شکر یه چند وقتیه که آوا بهتر شده احساس می کنیم دیگه از اون کوچولویی دراومده آخه آوا از اون بچه های بدقلق بود باید همش باهاش بازی می کردی و سرشو گرم می کردی از اون بچه ها نیست که سرش با یه مشت اسباب بازی گرم بشه و به کسی کاری نداشته باشه همش نق می زنه منم که از صبح خونه نبودم تو خونه یه عالمه کار دارم شبها که چند بار بیدار می شه که شیر بخوره خلاصه یک سالی هست که خواب ندارم ولی وقتی هم که ازش دورم له له می زنم که ببینمش چکنیم دیگه مادریم ........ 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان بهار
22 اسفند 92 13:15
امان از این وروجکای بلا.....عزیزم همدردیم ما هم تو خونه زیاد از این بلا ها به سرمون میاد
مریم
23 اسفند 92 9:19
بنده خدا عاطفه جووون............. از دسته تو آوا اصلن بهت نمیخوره اینقد شیطونک باشی ها....
آدرینا
25 اسفند 92 19:00
ای وروجک کوچولو
مامان شازده پاشا
26 اسفند 92 13:12
وای وای بیچاره خاله عاطفه بچه لذتش به همین شیطونیاس دیگه عزیزم
مریم
27 اسفند 92 13:00
مثل ماهی زنده مثل سبزه زیبا مثل سمنو شیرین مثل سنبل خوشبو مثل سیب خوش رنگ و مثل سکه با ارزش باشی سال نو مبارک
شادی
29 اسفند 92 23:12
سلام عزیزم. سال نو مبارک. ایشالا سال جدید سرشار از روزهای شادی و سلامتی باشه.
مامان رادمهر
1 فروردین 93 2:30
دنیا را برایتان شاد شاد و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزو مندم هر روزتان نوروز . . .
مامان بهنود و بهناز
19 فروردین 93 9:25
هههههههه خدا حفظش کنه برات مطمئنم یه روزی ما همه دلمون برای این شیطون بازی هاشون تنگ خواهد شد!
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای زندگی می باشد