آوا فرشته کوچولوی منآوا فرشته کوچولوی من، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

آوای زندگی

تولد یکسالگیت مبارک نفسم هوررررررررررررررررررررا

1392/10/18 15:17
نویسنده : مامان زهرا
720 بازدید
اشتراک گذاری

 Surprice

 

همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است

 

چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟

فرشته ای فقط در قالب یک انسان

 

تولدت مبارک همه زندگی مامان

باورم نمیشه دختر کوچولوی من یکساله شده. یکسال از اون روزهایی که انتظار اومدنتو با بابایی می کشیدیم گذشت. اصلاً نمی تونم روزهایی که تو نبودی رو تصور کنم. خدایا به خاطر این هدیه زیبا شکر، دخترم آوا رو به تو می سپرم تا آخر دنیا مواظبش باش. عاشقتم.....

قراره 26 ام یه تولد حسابی واست بگیرم به زودی عکسهای تولد یکسالیت رو  تو وبت میزارم نفسم. 

animated gifs of birthday- Dumbo the elephant

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی درسا
18 دی 92 2:27
امروز روزیست که باغ جهان خرسند است چون در این روز شكوفه اي شکفت سال روز شکفتنت مبارک
مامان زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
شادی
23 دی 92 15:46
سﻻم به روی ماه آوا خانم و مامانش. تولدت مبارک عزیز دلم. ایشالله صدساله بشی. یک سالگی سن بدیه برای آتلیه بردن. چون بچه ها هم یک کم بزرگ شدن و هم بزرگ نشدن. ما هم برای یک سالگی آوینا خیلی اذیت شدیم. توی همه ی عکس هاش بغض داشت. ولی خوب این ها همش خاطره میشن. خسته نباشین بابا و مامان مهربون.
مامان زهرا
پاسخ
مرسی عزیزم
دایی حجت
1 بهمن 92 19:10
آوا جونم تولدت مبارک فدایی داری دایی جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آوای زندگی می باشد